اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.
 معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانایی روش‌های جدید تدریس و گرداندن کلاس را در خود کشف کند.
 اگر دانش‌آموزان آگاه شوند که چه باید بخوانند، چرا باید بخوانند، درسی که می‌خوانند چه سودی در آینده نزدیک و آینده دور برای آنها دارد و مورد کاربرد درس در جامعه کجاست و چگونه مورد استفاده قرار خواهدگرفت، اهداف برایشان روشن خواهد شد.
 مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است. این موضوع به ندرت مورد تایید قرار می‌گیرد. برخی مدرسه را به عنوان یک ماشین یا کارخانه می‌شناسند. در حالی که می‌توان شرایطی را در مدرسه به وجود آورد که اجازه پرورش روح را بدهد و ایجاد نشاط کند.
 روش‌هایی برای فعال کردن مدرسه و کلاس در زیر ارائه می‌شود. امید است که این روش‌ها باعث شود شوق و انگیزه بیشتری در دانش‌آموزان به وجود آید.‏


پرسش مهر رئیس جمهور روح ,دانش‌آموزان ,معلم ,وجود ,کند ,مورد ,از روح ,روح معلم ,را در ,به وجود ,باید بخوانند،منبع

تعریف شادی از دیدگاه روانشناختی

کلید شادی در قرآن

اکسیر شادی در مدارس

معرفی کتاب

پرسش مهر رئیس جمهور

معلم شاد و با روحیه

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهداشت دانلود رمان جدید | رمان بوک | رمان عاشقانه طراحی سایت|لوستر|لوله بازکنی|نظافت منزل شب که میشه بلاگ کتابک انواع لاستیک پیرلی ارزان Movie DL آشپزخونه حجت الاسلام مجتبی مظلومی مراغه ای برنامه های پولی کافه بازار